مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 12:132019-08-19پزشكي

پزشکان همدان کارتخوان دارند؟


سرانجام پس از چندین سال، تمام فعالان جامعه پزشکی کشور مکلف شدند که دستگاه های کارتخوان(پوز) را روی میزهای خود نصب کنند تا از این پس مراجعه کنندگان و بیماران تنها با کشیدن کارت حق ویزیت خود را بپردازند.

- سرانجام پس از چندین سال، تمام فعالان جامعه پزشکی کشور مکلف شدند که دستگاه های کارتخوان(پوز) را روی میزهای خود نصب کنند تا از این پس مراجعه کنندگان و بیماران تنها با کشیدن کارت حق ویزیت خود را بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته سازمان امور مالیاتی کشور، براساس قانون پزشکان و سایر اصناف مکلف اند از پایانه های فروشگاهی استفاده کنند اما کارتخوان های مخصوصی در مطب ها نصب خواهد شد که مجهز به حافظه مالیاتی بوده و امکان تقلب و فرار مالیاتی به کلی محدود شده است.

بنابراین در قانون بودجه 98، جامعه پزشکی ملزم به نصب پایانه های فروشگاهی در مطب شده اند که البته با اعتراضاتی از سوی جامعه پزشکی شکل گرفت اما در نهایت تمامی پزشکان باید تن به این قانون داده و نسبت به نصب کارتخوان در مطب های خود اقدام کنند.

آماری از میزان پزشکان دارای کارتخوان مشخص نیست مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه هنوز آماری از میزان پزشکان دارای کارتخوان مشخص نیست، گفت: تا پایان ثبت نام پزشکان در سامانه فروشگاهی برای استفاده از کارتخوان، تعداد پزشکان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان همدان کارتخوان دارند؟

پزشکان همدان کارتخوان دارند؟