مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 10:032019-08-19دانش

برپایی مدرسه ملی زیست فناوری ایران در 6 محور اصلی


مدرسه ملی زیست فناوری ایران به همت انستیتو پاستور ایران و با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دو دوره تابستانه و زمستانه و به دو صورت غیرحضوری (مجازی) و حضوری برگزار می شود.

- مدرسه ملی زیست فناوری ایران به همت انستیتو پاستور ایران و با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دو دوره تابستانه و زمستانه و به دو صورت غیرحضوری (مجازی) و حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر داریوش نوروزیان، دبیر علمی مدرسه ملی زیست فناوری ایران و عضو هیات علمی انستیتو پاستور ایران در این باره گفت: مدرسه ملی زیست فناوری ایران با هدف آشنا کردن محققان جوان با علوم زیستی که منجر به خلق یا تولید ثروت می شود، شروع به فعالیت کرده است تا به جهت گیری ایده های نوین در علوم زیست فناوری در مسیر دانش بنیان شدن کمک کند.

دکتر نوروزیان همچنین اضافه کرد: با توجه به نیاز کشور به تولید هر چه بیشتر محصولات ملی و نوآورانه و با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری و شعار امسال، رونق تولید و با توجه به پتانسیل بالقوه فارغ التحصیلان علوم پزشکی و زیست شناسی در تولید محصولات نوآورانه، مدرسه ملی زیست فناوری ایران می تواند نقش بسزایی در تحقق این مهم ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مدرسه ملی زیست فناوری ایران در 6 محور اصلی

برپایی مدرسه ملی زیست فناوری ایران در 6 محور اصلی