مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 09:032019-08-19سياسي

امکان ثبت درخواست اینترنتی 36 خدمت برای مددجویان کمیته امداد در سطح کشور


رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد از پایان دوره آزمایشی اجرای درگاه درخواست دهی اینترنتی خدمات مددجویان خبر داد و گفت: با فراهم شدن شرایط اجرای کشوری، - امکان ثبت درخواست اینترنتی 36 خدمت کمیته امداد برای مددجویان فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی ثمره هاشمی با اشاره به اینکه پذیرش الکترونیکی خدمات مددجویان از احکام برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد است، افزود: اجرای آزمایشی ثبت درخواست اینترنتی مددجویان به پایان رسیده و شرایط برای اجرای کشوری طرح فراهم شده است.

رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد با تاکید بر اینکه ثبت اینترنتی درخواست خدمات در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تسهیل امور برای مددجویان انجام می شود، ادامه داد: در حال حاضر 36 خدمت از خدمات قابل ثبت توسط مددجویان، بر روی درگاه درخواست دهی اینترنتی آماده بهره برداری است.

وی افزود: مددجویان می توانند برای ثبت درخواست خدمات مسکن، انشعابات، خدمات درمانی و بیمه ای، وام های قرض الحسنه، کمک هزینه های معیشتی، خدمات مشاوره و اشتغال و .

به درگاه ثبت درخواست های اینترنتی مراجعه کنند.

ثمره هاشمی با تشریح جزییات ثبت اینترنتی درخواست های مددجویان، خاطرنشان کرد: در این روش مددجویان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی e.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت درخواست اینترنتی 36 خدمت برای مددجویان کمیته امداد در سطح کشور

امکان ثبت درخواست اینترنتی 36 خدمت برای مددجویان کمیته امداد در سطح کشور