مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 08:382019-08-19سياسي

آفتاب یزد: کرباسچی انتقاد کرد پس مأمور کیهان است (!)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، منصور مظفری در سرمقاله روزنامه آفتاب یزد نوشت: تردید کرباسچی درباره نقش مدیریت اصلاح طلبان و عملکرد محمدرضا عارف، - مدیر مسئول یک روزنامه زنجیره ای می گوید کیهان برای دبیر کل حزب کارگزاران در میان اصلاح طلبان مأموریت جدیدی تعریف کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، منصور مظفری در سرمقاله روزنامه آفتاب یزد نوشت: تردید کرباسچی درباره نقش مدیریت اصلاح طلبان و عملکرد محمدرضا عارف، به خروج حزب سازندگی از جبهه اصلاحات تعبیر شده است.

شخصیت های ارشد حزب سازندگی البته این گمانه زنی را نادرست می خوانند، اما واکنش برخی دست راستی ها و حتی وابستگان جبهه پایداری و نزدیکان به خط حمایتی علی لاریجانی حکایت از آن دارد که شاید کیهان نشینان برای کرباسچی که تا همیشه شهردار اسبق تهران به شمار می آید! مأموریت جدیدی طرح ریزی و آماده کرده باشند واگرنه محال بود یک سطر از روزنامه کیهان سهم غلامحسین کرباسچی شود بی آن که سب و تحقیری در آن نهفته نباشد! اول باید سری زد به توییت محمود صادقی که می نویسد: پیوند کارگزاران با اصلاح طلبان از ابتدا، بیش از آنکه هویتی باشد، سیاسی بود.

بهترین توصیف برای این جریان همان راست مدرن برآمده از راست سنتی است؛ خاستگاه اصلی و بی اعتنا و بلکه معارض با عدالت اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: کرباسچی انتقاد کرد پس مأمور کیهان است (!)

آفتاب یزد: کرباسچی انتقاد کرد پس مأمور کیهان است (!)