مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 08:032019-08-19اقتصادي

بخشش جرائم مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات تا پایان مهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مسیحی معاون سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی در راستای اقداماتی موثر در سال تولید و حمایت از کالای ایرانی، - معاون سازمان امور مالیاتی گفت: کلیه مودیانی که تا پایان مهرماه نسبت به پرداخت اصل مالیات اقدام کنند صد در صد جرایم آن ها مورد بخشش قرار می گیرد و تا پایان سال نیز بر اساس مکانیزم کاهنده این روند ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مسیحی معاون سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی در راستای اقداماتی موثر در سال تولید و حمایت از کالای ایرانی، تصمیماتی را برای حمایت از عمده مودیان مالیاتی و به طور ویژه برای بخش تولید اتخاذ کرده که در قالب بخشنامه ای ابلاغ شده است.

بر اساس این بخشنامه مقرر شده کلیه مودیانی که تا پایان مهرماه درباره پرداخت اصل مالیات اقدام کنند صد در صد جرایم آن ها مورد بخشش قرار می گیرد و تا پایان سال نیز بر اساس مکانیزم کاهنده این روند ادامه دارد.

تمام مودیان مالیاتی حقیقی و حقوقی غیر دولتی که تا پایان مهر ماه نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی کنند صد در صد جرایم مالیاتی آن ها بخشوده می شود و به تناسب تاخیری که تا پایان سال داشته باشند به ازی هر یکماه برای بخش های تولیدی 2 درصد و برای سایر بخش ها 4 درصد از مالیات کم خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش جرائم مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات تا پایان مهر

بخشش جرائم مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات تا پایان مهر