مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 07:582019-08-19بين الملل

مشکلات موجود راه حل داخلی دارد / کارآفرینانی که تحریم ها هم حریفشان نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، واقعیت این است که شرایط اقتصادی کشور پس از اعمال تحریم های آمریکا بار دیگر این سؤال را در اذهان به وجود آورد که بالاخره چه راهکاری برای پیشرفت اقتصادی با وجود مانع تراشی های آمریکا- وجود دارد؟ وقتی این رژیم زورگو .

- گزارش های دریافتی از موفقیت کارآفرینان داخلی نشان می دهد راهکار غلبه بر تحریم ها نه التماس به غرب و نه دست کشیدن از آرمان های انقلاب است بلکه با تکیه بر توانمندی های درونی و استعداد های جوان و نخبه می توان تحریم های ظالمانه را به خاک کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، واقعیت این است که شرایط اقتصادی کشور پس از اعمال تحریم های آمریکا بار دیگر این سؤال را در اذهان به وجود آورد که بالاخره چه راهکاری برای پیشرفت اقتصادی با وجود مانع تراشی های آمریکا- وجود دارد؟ وقتی این رژیم زورگو به خود اجازه می دهد تا با استفاده از ابزار تحریم دیگران را تنبیه کند، چه باید کرد؟ عده ای که مدام حرف از سازش می زنند در چنین شرایطی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند، به نوعی دستهایشان را بالا می برند، اما گروه دیگری که اغلب کارشناسان اقتصادی نیز در زمره آن ها هستند بر استفاده از ظرفیت درونی کشور تاکید کرده و راه حل مشکلات را نگاه به درون دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات موجود راه حل داخلی دارد / کارآفرینانی که تحریم ها هم حریفشان نشد

مشکلات موجود راه حل داخلی دارد / کارآفرینانی که تحریم ها هم حریفشان نشد