مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 17:182019-08-18دانش

نخستین کنفرانس بین المللی اپتوالکترونیک، اپتیک کاربردی و میکروالکترونیک برگزار شد


نخستین کنفرانس بین المللی اپتوالکترونیک، اپتیک کاربردی و میکروالکترونیک با هدف ارائه آخرین نتایج تحقیقات در زمینه اپتیک و الکترونیک با توجه به نیازهای عملی و استفاده آینده نگر از روش های علمی برای ارتقا همکاری بین دانشگاهیان، - محققان و دانشمندان در دنیا، در دانشکده فناوری های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل بضاعت پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس بین المللی اپتوالکترونیک، اپتیک کاربردی و میکروالکترونیک در دانشکده فناوری های نوین نمین با بیان اینکه برگزاری کنفرانس های علمی جزو برنامه های اولویت دار این دانشگاه است، اظهار کرد: اعضای هیئت علمی این دانشگاه در رشته های مختلف آماده هر نوع همکاری علمی و پژوهشی بین المللی با اساتید کشورهای مختلف هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی حدود 11 هزار نفر دانشجو دارد، تصریح کرد: این دانشجویان در 238 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.

بضاعت پور با اشاره به اینکه دانشگاه محقق اردبیلی شامل پنج دانشکده در سایت اصلی و سه دانشکده در شهرستان های نمین، پارس آباد و مشگین شهر است، افزود: رشد 55 و 40 درصدی تولیدات علمی دانشگاه در یک سال گذشته بر مبنای گزارشات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس بین المللی اپتوالکترونیک، اپتیک کاربردی و میکروالکترونیک برگزار شد

نخستین کنفرانس بین المللی اپتوالکترونیک، اپتیک کاربردی و میکروالکترونیک برگزار شد