مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 17:032019-08-18دانش

دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه 475 دنیا در رتبه بندی مخزن های اطلاعاتی قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آخرین رتبه بندی مخزن های اطلاعاتی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی دنیا که از سوی وبومتریکس در جولای 2019 منتشر شد، - دانشگاه محقق اردبیلی در آخرین رتبه بندی مخزن های اطلاعاتی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی دنیا، با 1930 پله جهش در رتبه 475 دنیا و رتبه اول کشور قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آخرین رتبه بندی مخزن های اطلاعاتی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی دنیا که از سوی وبومتریکس در جولای 2019 منتشر شد، مخزن علمی دانشگاه محقق اردبیلی 1930 پله جهش داشت.

براساس این رتبه بندی دانشگاه محقق اردبیلی از رتبه 2405 دنیا به رتبه 475 و از رتبه نهم به رتبه اول مخازن علمی دانشگاهی کشور ارتقا یافت.

شهرام جمالی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق اردبیلی، در خصوص این ارتقای علمی گفت: در رتبه بندی وبومتریکس که بر اساس داده های مستخرج از گوگل اسکالر انجام می شود، معیار هایی همچون میزان مقالات علمی و پایان نامه های نمایه شده در گوگل اسکالر، دسترسی آزاد و رایگان به آن ها در فضای وب و همچنین دارا بودن استاندارد های دسترسی آزاد به اطلاعات علمی توسط مخزن علمی مورد سنجش قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه 475 دنیا در رتبه بندی مخزن های اطلاعاتی قرار گرفت

دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه 475 دنیا در رتبه بندی مخزن های اطلاعاتی قرار گرفت