مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 11:132019-08-18اقتصادي

لاشه بلیتی که گران تمام شده!


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت رعایت سقف نرخ فروش بلیت در تمامی مسیرهای پروازی تاکید کرد: اشخاص می توانند با لاشه بلیت و مستند دریافتی از سایت که قیمتی بیشتر از نرخ های اعلام شده خریداری کرده اند، - گزارش خود را به صمت و یا اداره تعزیرات ارائه کنند تا رسیدگی شود.

زهرا افضلی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: طی بخشنامه ای از سوی هواپیمایی کل کشور و پیش بینی یک سایت که قیمت تمامی بلیت ها روزانه در آن اعلام می شود، هر شخصی که اقدام به خرید بلیت گرانتر از تعرفه های موجود کرده است با مراجعه به این سایت می تواند هر گرانفروشی و تخلف در این ارتباط را روزانه گزارش دهد.

وی افزود: در سایت مذکور با جستجوی پروازها هر کدام دارای حداکثر و حداقل نرخ قیمت است و اگر بلیتی بالاتر از نرخ اعلام شده به فروش رسیده باشد خریدار می تواند با استناد به قیمت اعلام شده در سایت شکایت خود را مطرح کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته سه بازرسی از طریق تعزیرات انجام شده است، خاطرنشان کرد: گروهی نیز از بازرسی هواپیمایی کل کشور آمده و با همکاران صمت و تعزیرات، تخلف دو شرکت احصا شد که به سازمان حمایت از مصرف کننده، اعلام و پس از تشکیل پرونده هر کدام از شرکت ها بین 150 تا 200 میلیون تومان جریمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاشه بلیتی که گران تمام شده!

لاشه بلیتی که گران تمام شده!