مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 10:132019-08-18بين الملل

جزییاتی از صفحات جعلی حامی دولت عربستان که فیسبوک مسدود کرد


سایت مدیم آمریکا به بررسی برخی جزییات 387 صفحه مرتبط با دولت عربستان که فیسبوک اول اوت مسدود کرد، پرداخته ؛ صفحات جعلی که در حمایت از عربستان سعودی و انتقاد از دشمنانش در منطقه تبلیغ می کردند.

- سایت "مدیم آمریکا" به بررسی برخی جزییات 387 صفحه مرتبط با دولت عربستان که فیسبوک اول اوت مسدود کرد، پرداخته ؛ صفحات جعلی که در حمایت از عربستان سعودی و انتقاد از دشمنانش در منطقه تبلیغ می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت مدیم آمریکا اعلام کرد: در این صفحات تبلیغاتی علیه خاندان حاکم قطر و رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه و ایران انجام می شد.

فیسبوک اعلام کرد: معمولا مدیران صفحات و حساب ها به زبان عربی مسائل مربوط به اخبار منطقه ای و مسائل سیاسی از جمله موضوعات مربوط به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و چشم انداز 2030 و موفقیت های نیروهای مسلح عربستان به ویژه در نزاع یمن را منتشر می کنند.

آن ها همچنین بیشتر مواقع از کشورهای مجاور از جمله ایران، قطر و ترکیه انتقاد می کنند و در اعتبار شبکه الجزیره و عفو بین الملل تردید دارند.

صفحاتی که از اردوغان و ترکیه انتقاد می کنند ترور جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری این کشور در استانبول به مثابه آزمون روابط دیپلماتیک و سیاسی عربستان و ترکیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از صفحات جعلی حامی دولت عربستان که فیسبوک مسدود کرد

جزییاتی از صفحات جعلی حامی دولت عربستان که فیسبوک مسدود کرد