مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 09:282019-08-18اجتماعي

افزایش موقتی ازن در هوای تهران


بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با کاهش میزان ناپایداری های جوی طی برخی ساعات امروز (27 مرداد) بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ازن افزوده می شود.

- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با کاهش میزان ناپایداری های جوی طی برخی ساعات امروز (27 مرداد) بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ازن افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری جوی نسبتا آرام و آسمانی صاف در بیشتر ساعات امروز (27 مرداد) است که به تدریج همراه با در دسترس بودن سایر عوامل مورد نیاز برای شکل گیری آلاینده ازن، برای برخی ساعات بعدازظهر بین ساعات 14 تا 18 افزایش نسبی در غلظت این آلاینده مشاهده می شود.

هر چند وزش باد در برخی ساعات امروز در بهبود نسبی کیفیت هوا نسبت به روز گذشته موثر است اما به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی در شبانگاه و ازدیاد تردد خودروها در بعضی ساعات، افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها دور از انتظار نیست که این شرایط کاهش موقتی کیفیت هوا در مناطق پرتردد را به دنبال دارد.

بر این اساس با توجه به افزایش موقتی غلظت آلاینده ها در برخی ساعات امروز، وضعیت کیفیت هوای بعضی مناطق شهر تهران به طور موقت در آستانه شرایط ناسالم به ویژه برای گروه های حساس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موقتی ازن در هوای تهران

افزایش موقتی ازن در هوای تهران