مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 06:332019-08-18سياسي

دستورالعمل غیرفعال شدن مراکز علمی کاربردی دولتی یک آسیب بود


رییس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: برای استان هایی مانند کرمانشاه که مراکز علمی کاربردی بخش خصوصی آن چندان قوی نیستند، اجرای دستورالعمل غیرفعال شدن مراکز دولتی یک آسیب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مزدک رادملکشاهی در نشستی خبری ضمن بیان این مطلب، کارآفرینی را لازمه اشتغال پایدار در هر جامعه ای دانست و اظهارکرد: در این راستا یکی از مهمترین اهداف دانشگاه جامع عملی کاربردی در سطح کشور آموزش مهارت گرایی به جای مدرک گرایی است.

وی تاسیس مراکز نوآوری در دانشگاه های علمی کاربردی را از جمله برنامه های حوزه مهارت گرایی و کارآفرینی در این دانشگاه برشمرد و گفت: در این مراکز برنامه های همچون استارتاپ های کارآفرینی را برگزار می کنیم و اخیرا هم برگزاری استارتاپ کشوری نخود را دستور کار قرار داده ایم.

رییس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه اضافه کرد: کرمانشاه بالاترین آمار کشت نخود کشور را به خود اختصاص داده و نخود تولیدی این استان هم از مرغوبیت بالایی برخوردار است، اما متاسفانه این محصول بصورت خام از استان خارج می شود، بدون آنکه روی آن فرآوری داشته باشیم.

وی یادآورشد: با برگزاری استارتاپ کاشت، فرآوری و بازاریابی نخود بدنبال آن هستیم تا ایده هایی که مربوط به ایجاد کسب و کار در بحث نخود است را بررسی و انتخاب و به سرمایه گذاران استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل غیرفعال شدن مراکز علمی کاربردی دولتی یک آسیب بود

دستورالعمل غیرفعال شدن مراکز علمی کاربردی دولتی یک آسیب بود