مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 16:082019-08-17پزشكي

رونمایی از سیستم الکتروکورتیکوگرافی برای مبتلایان به تشنج


رییس مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که هر هفته چهار تا پنج مورد جراحی تومور و نخاع با مانیتورینگ های مربوطه در این مرکز انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجیدرضا فرخی در کنفرانس خبری روز شنبه، 26 مرداد اظهار کرد: در گذشته تومورهای مغزی بدون شناخت برداشته می شد، اما امروز متخصصان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مانیتورینگ اقدام به جراحی تومورهای مغزی و پارکینسون کرده اند که توانسته امر درمان در حوزه علوم اعصاب را تسریع کند.

وی از رونمایی از سیستم الکتروکورتیکوگرافی در آینده ای نزدیک در مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و دستیابی به این تکنولوژی و روش پیشرفته درمانی را در شیراز قابل توجه دانست و گفت: این دستگاه طی ماههای آینده در این مرکز رونمایی خواهد شد .

رییس مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادمه داد: این سیستم برای بیماران دچار تشنج استفاده خواهد شد به طوریکه بیماران دچار تشنج با مانیتورینگ تحت درمان های دقیق و موثر در زمینه ارائه دارو و دیگر روش های پیشنهادی و تکمیلی قرار می گیرند .

فرخی خاطرنشان کرد: در این روش، تفسیری که از دستگاه یاد شده به دست می آید اهمیت بسیاری دارد و پزشک را به سمت درمان دقیق تر سوق می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سیستم الکتروکورتیکوگرافی برای مبتلایان به تشنج

رونمایی از سیستم الکتروکورتیکوگرافی برای مبتلایان به تشنج