مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 14:432019-08-17اقتصادي

دلار بخریم یا سکه یا سهام؟!


بررسی بازده سرمایه گذاری در بازارهای مالی حاکی از آن است که خریداران دلار و سکه در نخستین فصل سال با ضرر مواجه شدند، اما سهامداران عمدتا سود خوبی به دست آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از افراد زمانی که پولی بیش از نیاز روزمره شان به دست می آورند یا جمع می کنند، به فکر ایجاد سرمایه گذاری، حفظ ارزش پول و ایجاد ارزش افزوده از آن می افتند که هر کس به فراخور درک و علاقه خود از اقتصاد، اقدام به سرمایه گذاری می کند.

در میان موقعیت های مختلف سرمایه گذاری، در شرایطی که کشور در معرض جریانات سیاسی و اقتصادی خاصی قرار می گیرد، علاقه مردم به بازارهای مالی و اسکناس و سکوک افزایش پیدا می کند؛ همانطور که در سال گذشته بسیاری از افراد در پی افزایش قیمت دلار برای خرید این ارز به بازار هجوم بردند و حتی خرید ارز توسط مردم در سال جاری نیز ادامه یافت.

حال آن که بررسی روند سرمایه گذاری در بازارهای مالی، نشان می دهد کسانی که تحت تاثیر این هیجانات قرار نگرفتند و به جای دلار و سکه در بازار بورس سرمایه گذاری کردند، سود خوبی به جیب زدند، اما خریداران دلار و سکه ناکام ماندند.

دلار پایین کشید به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای پایانی سال گذشته، صرافی های مجاز بانک مرکزی هر دلار آمریکا را به قیمت 12 هزار و 890 تومان و هر یورو را 14 هزار و 800 تومان می خریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار بخریم یا سکه یا سهام؟!

دلار بخریم یا سکه یا سهام؟!