مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 13:332019-08-17دانش

اولین نشست تجاری و فناوری شرکت های دانش بنیان ایران و چین آبان 98 برگزار می شود


اولین نشست تجاری و فناوری شرکت های دانش بنیان ایران و چین با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، 19 تا 23 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت این معاونت، یک هیئت فناوری متشکل از 50 شرکت دانش بنیان، خلاق و فناور در حوزه های مختلف به ریاست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به چین سفر می کنند.

چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان، یکی از پهناورترین کشور های دنیا و یکی از شرکای سنتی و استراتژیک ایران، مقصد مناسبی برای توسعه تعاملات بین المللی شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق محسوب می شود.

با توجه به روابط تجاری فعلی ایران و چین که بیشتر مبتنی بر واردات محصولات غیرنفتی و صادرات محصولات نفتی است، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور و تغییر رویکرد همکاری تجاری با چین از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان، منجر به بهبود تراز تجاری بین دو کشور خواهد شد.

در همین راستا مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در صدد برآمده است که در سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به چین، نمایندگانی از شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور را نیز به این کشور اعزام کند تا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست تجاری و فناوری شرکت های دانش بنیان ایران و چین آبان 98 برگزار می شود

اولین نشست تجاری و فناوری شرکت های دانش بنیان ایران و چین آبان 98 برگزار می شود