مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 13:332019-08-17پزشكي

دانشجوی تیرانداز علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد ورزشی مدال نقره کسب کرد


دانشجوی تیرانداز علوم پزشکی شهرکرد در مسابقات تفنگ 10 متر المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان دختر وزارت بهداشت به نشان نقره دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عاطفه امیری، تیرانداز علوم پزشکی شهرکرد در مسابقات تفنگ 10 متر المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان دختر وزارت بهداشت به نشان نقره دست یافت.

دانشجو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در مرحله پایانی رقابت های تیراندازی با تفنگ المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان دختر وزارت بهداشت در تبریز پا در میدان رقابتی تنگاتنگ گذاشت و توانست با پشت سر گذاشتن حریفان، سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کند.

عاطفه امیری، در مرحله مقدماتی این رقابت ها به امتیاز 594.

3 رسید و به عنوان یکی از هشت فینالیست راه یافته به مرحله نهایی، توانایی خود را در این مرحله و در رقابت با ورزشکارانی از دانشگاه های شیراز، مشهد، یزد، همدان و تهران به نمایش گذاشت.

امیری در مرحله نهایی تا یک قدمی نشان طلا پیش رفت، اما در آخرین شلیک با اختلافی اندک از شیوا سوری دانشجوی همدانی، به مقام دوم رسید.

لازم به ذکر است، تیم سه نفره تیراندازی با تفنگ دانشگاه علوم پزشکی متشکل از عاطفه امیری، کوثر حکمی و پرستو اسماعیلی هم در مجموع مقام چهارم را بین تیم های شرکت کننده در این دوره از المپیاد به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی تیرانداز علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد ورزشی مدال نقره کسب کرد

دانشجوی تیرانداز علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد ورزشی مدال نقره کسب کرد