مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 13:282019-08-17اجتماعي

پاسخ شهرداری تهران به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی کاهش


شهرداری تهران در اطلاعیه ای به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی کاهش پاسخ داد و در مورد برخی ابهامات مطرح شده در مورد طرح ترافیکی جدید توضیحاتی ارایه کرد.

- پاسخ شهرداری تهران به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی "کاهش" شهرداری تهران در اطلاعیه ای به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی "کاهش" پاسخ داد و در مورد برخی ابهامات مطرح شده در مورد طرح ترافیکی جدید توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز ارتباطات شهرداری تهران در اطلاعیه اعلام کرد: سردار سیدکمال هادیانفر رییس محترم پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخیرا در اظهاراتی مخالفت خود با تدابیر ترافیکی شهرداری تهران -تحت عنوان طرح کاهش آلودگی هوا- را بیان کرده و هدف اصلی نظام مدیریت شهری از اجرای این طرح را کسب درآمد خوانده اند.

شهرداری تهران وظیفه خود می داند تا با تکیه بر اصل شفافیت و پاسخ گویی، توضیحاتی را در این مورد ارائه کند.

یکم.

حل مشکل ترافیک با قاعده ای ممکن است که منجر به بهبود وضعیت هوا شود مواجهه با اصلی ترین چالش های پایتخت، که به گواه نظرسنجی های گسترده از شهروندن، دو مسأله ترافیک و آلودگی هوا هستند، می تواند خود تبدیل به یک چالش بزرگ شود؛ انتخاب مسیر اساسی و درست، یا انتخاب راه میان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شهرداری تهران به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی کاهش

پاسخ شهرداری تهران به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی کاهش