مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مرداد 1398 ساعت 13:352019-08-15آخرین اخبار

اختصاص اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز جاده های هم مرز با عراق


به منظور کاهش حوادث ترافیکی، در کنار اقدامات پیشگیرانه باید آموزش و فرهنگ سازی را نیز مورد توجه جدی قرار دهیم.

- معاون عمرانی وزارت کشور گفت: به منظور کاهش حوادث ترافیکی، در کنار اقدامات پیشگیرانه باید آموزش و فرهنگ سازی را نیز مورد توجه جدی قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان کرمانشاه که امروز (24 مرداد) برگزارشد، بابیان اینکه کاهش آمار حوادث جاده ای کشور عزم جدی همه مسئولان را می طلبد، عنوان کرد: اینکه حتی یک کشته هم در جاده های کشور داشته باشیم آمار بالایی است و تبعات زیادی دارد، لذا باید همه برای کاهش آمار حوادث جاده ای پای کار بیایند.

وی یکی از راه های کاهش حوادث جاده ای را تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی ترافیک استانها و کمیته ایمنی راه ها دانست و گفت: همه استان ها از جمله کرمانشاه برای کاهش تلفات جاده ای باید یک برنامه مدون و زمانبندی شده داشته باشند و هر سه ماه یک بار هم گزارشی از وضعیت موجود ارائه دهند.

معاون عمرانی وزارت کشور تصریح کرد: طرح ایمن سازی و آرام سازی شهرها از جمله طرح هایی است که می تواند به کاهش آمار حوادث ترافیکی در استانها کمک کند، اما متاسفانه بسیاری از شهرهای کشور این طرح را ندارند که نیاز است آن را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز جاده های هم مرز با عراق

اختصاص اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز جاده های هم مرز با عراق