مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مرداد 1398 ساعت 01:282019-08-14سياسي

تغییر ظرفیت رشته های کنکور ارشد پس از اعلام رسمی بسیار نادر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره تغییر ظرفیت رشته ، توضیح داد: رشته هایی که سال قبل به سازمان سنجش اعلام کرده ایم را تغییر نمی دهیم مگر موردی پیش آید که برای مثال یک یا دو استاد در آن گروه عذری داشته .

- رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: بعد از سال جدید که رشته ها اعلام می شود دیگر تغییری در ظرفیت برخی رشته ها ایجاد نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره تغییر ظرفیت رشته ، توضیح داد: رشته هایی که سال قبل به سازمان سنجش اعلام کرده ایم را تغییر نمی دهیم مگر موردی پیش آید که برای مثال یک یا دو استاد در آن گروه عذری داشته باشند یا برای مثال فرصت مطالعاتی رفته باشند که در مهرماه 98 امکان عرضه کافی این رشته ها وجود نداشته باشد و ناگزیر به انجام تغییراتی باشیم.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: از اوایل سال که رشته ها اعلام می شود و به طور رسمی اطلاع می دهیم که چه رشته های را برای سال بعد برگزار خواهیم کرد، دیگر به رشته ها دست نمی زنیم و اینطور نیست که دو یا سه ماه مانده به شروع سال ظرفیت رشته ای را تغییر دهیم، در این مورد هم اگر عدد تغییر کرده باشد خیلی مورد نادری است و اصلاً بعید می دانم تعداد قابل توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ظرفیت رشته های کنکور ارشد پس از اعلام رسمی بسیار نادر است

تغییر ظرفیت رشته های کنکور ارشد پس از اعلام رسمی بسیار نادر است