مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 12:232019-08-14اقتصادي

تهیه دستورالعمل تاکسی های اینترنتی/ اجرای 40 هزار پروژه زودبازده در کشور


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تهیه دستورالعمل تاکسی های اینترنتی خبر داد و گفت: مشکلات تاکسی های اینترنتی بزودی حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم امضای تفاهم نامه ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی با بیان اینکه خوشبختانه علیرغم شرایط سخت اقتصادی در همه حوزه های عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها اقدامات خوبی انجام شده است اظهار کرد: در اوایل سال جاری سیل مهیبی در کشور رخ داد که 24 استان را در کشور درگیر کرد.

با وجود خسارت های وارد شده اما گزارش های اخیر نشان داد که اقدامات نوسازی و بازسازی با سرعت در حال انجام است و این گزارش ها امیدبخش است.

وی در ادامه گفت: پروژه های عمرانی کشور علی رغم شرایط اقتصادی فعال هستند و پیگیر تکمیل 80 هزار پروژه نیمه تمام در کشور هستیم و 40 هزار پروژه کم هزینه و زودبازده نیز با همکاری بسیج سازندگی در حال انجام است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اقدامات ارزشمندی انجام می شود، گفت: در کنار این اقدامات، چندین موضوع محور کارهایمان است که یکی از آنها رسیدگی به آیین نامه استخدامی نیروهای شهرداری بود که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه دستورالعمل تاکسی های اینترنتی/ اجرای 40 هزار پروژه زودبازده در کشور

تهیه دستورالعمل تاکسی های اینترنتی/ اجرای 40 هزار پروژه زودبازده در کشور