مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 10:442019-08-14سياسي

پیام های دیدار هیات یمنی با مقام معظم رهبری از دید مدیر دفتر الجزیره در تهران


مدیر دفتر شبکه الجزیره قطر در تهران در واکنش به دیدار هیات انصارالله یمن با مقام معظم رهبری گفت که این دیدار معانی زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالقادر فایز، مدیر دفتر شبکه الجزیره قطر در تهران در صفحه توییتر خود نوشت: محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن با رهبر ایران دیدار کرد و این دیدار از سه جهت حائز اهمیت است: 1- زمان دیدار؛ زمان دیدار از نظر میدانی بعد از خروج نظامی و امنیتی عدن از دست عبدربه منصور هادی انجام شد.

از نظر سیاسی نیز این دیدار بعد از چرخش موضع امارات در رابطه با یمن و ایران و همچنین موضع جدید عربستان مبنی بر ضرورت توقف جنگ یمن انجام شد و از سوی دیگر این دیدار بعد از تبدیل شدن حوثی ها به یک قدرت پهپادی انجام شد.

2- معنای دیدار؛ این دیدار را می توان پیوستن انصارالله یمن به محور مقاومت تحت رهبری ایران نامگذاری کرد و با توجه به نتایج بوجود آمده، جنبش انصارالله یمن که هم پیمان تهران است را می توان جزء اصلی معادله قدرت در یمن جدید توصیف کرد.

3- شکل دیدار؛ بسیار نادر است که اجازه داد شود یک شخص که حامل سلاح است با رهبر ایران دیدار کند، حتی اگر این سلاح تنها یک خنجر و جزیی از لباس سنتی یمنی ها باشد.

به نظر من این مساله معانی زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های دیدار هیات یمنی با مقام معظم رهبری از دید مدیر دفتر الجزیره در تهران

پیام های دیدار هیات یمنی با مقام معظم رهبری از دید مدیر دفتر الجزیره در تهران