مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مرداد 1398 ساعت 15:082019-08-11سياسي

بی دقتی در نقل آیات موجب وهن مذهب شیعه است


تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه بی دقتی در نقل آیات موجب وهن مذهب شیعه است، عنوان کرد: ما باید بتوانیم قرآن و احادیث را به شیوه درست برای مردم معرفی کرده و به دنبال اجرای این آموزه ها در زندگی خود باشیم تا بتوانیم این آموزه ها را .

- تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه بی دقتی در نقل آیات موجب وهن مذهب شیعه است، عنوان کرد: ما باید بتوانیم قرآن و احادیث را به شیوه درست برای مردم معرفی کرده و به دنبال اجرای این آموزه ها در زندگی خود باشیم تا بتوانیم این آموزه ها را در زندگی مردم نیز جاری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای عالی تفسیر قرآن کریم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: دغدغه مندان قرآنی باید تلاش کنند تا کار قرآنی بر مبنای آنچه که اهل بیت(ع) انتظار دارند دنبال شود و در این مسیر از کارهای ابداعی که ریشه های آن مشکوک است پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در استان قم اضافه کرد: آفاتی بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) و در عصر بعد از تابعین به تفسیر قرآن وارد شد که فعالان قرآنی باید به این آسیب ها و آفات توجه لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی دقتی در نقل آیات موجب وهن مذهب شیعه است

بی دقتی در نقل آیات موجب وهن مذهب شیعه است