مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 07:532019-08-07دانش

زیرساخت های توسعه زیست بوم فناوری در چابهار فراهم شده است


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: خوشبختانه زیرساخت های لازم برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در چابهار فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در نشست هم اندیشی زیست بوم کارآفرینی دانش بنیان و توسعه کسب وکارهای نوپا در منطقه آزاد چابهار، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه رونق زیست بوم نوآوری در چابهار در سال های اخیر رخ داده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در ادامه اظهار کرد: پارک های علم و فناوری در تولید علم و به روز رسانی علوم و تحقیقات نقش ارزنده ای دارند.

ستاری افزود: دولت هرگاه در پارک علم و فناوری و پژوهش ها ورود کند، نتیجه خوبی ندارد؛ لذا می طلبد با فراهم کردن زمینه، بخش خصوصی هم ورود کند تا بتوان زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان سیستان و بلوچستان را رقم زد.

وی ادامه داد: امکانات، فضا و نیروی انسانی خوبی در سیستان و بلوچستان به ویژه در چابهار وجود دارد و می تواند اقدام های آنها کارآفرین و توسعه محور باشد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: خیلی علاقه دارم در استان محروم سیستان و بلوچستان حضور پیدا کنم و با جوانان متفکر و نیروهای انسانی خلاق ارتباط بگیرم.

ستاری ادامه داد: هر یک از شهرهای استان سیستان وبلوچستان اگر آمادگی تامین زیرساخت ها را داشته باشند، ما کل هزینه های بازسازی و اشتغال شرکت ها را پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های توسعه زیست بوم فناوری در چابهار فراهم شده است

زیرساخت های توسعه زیست بوم فناوری در چابهار فراهم شده است