مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مرداد 1398 ساعت 14:482019-08-05اقتصادي

پرونده مسکن های مهر بدون مشکل حقوقی تا پایان امسال بسته می شود


مدیرعامل سازمان ملی مسکن و زمین گفت: در برنامه داریم که تمامی پروژه های مسکن مهر کشور به شرطی که مشکل حقوقی و پرونده در مراجع قضایی نداشته باشند تا پایان امسال به اتمام برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نبیان روز دوشنبه(14 مرداد) در شورای مسکن استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر یکی از دغدغه های وزارت وزارت راه و شهرسازی و مورد تاکید ریاست جمهوری است که این وزارت خانه و سایر وزارت خانه های مرتبط تکلیف دارند تا پایان سال 98 این پروژه را به اتمام برسانند.

نبیان همچنین گفت: گام دیگر افزایش ریالی میزان وام مسکن از 40 میلیون تومان به 45 میلیون تومان و در بعضی از مسکن ها از 40 میلیون تومان به 50 میلیون تومان بوده که این مسئله در شورای پول و اعتبار مصوب و به استان ها نیز ابلاغ شده است و بانک ها هم در حال انجام امور آن هستند که این مهم نیز باعث افزایش سرعت اجرای پروژه ها می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی در کشور، خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی ساخت 400 هزار واحد در دستور کار قرار دارد که 200 هزار واحد آن در شهرهای جدید که کردستان شهر جدید ندارد واقع شده است، 100هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 100هزار واحد نیز در پروژه های بازآفرینی شهری احداث می شود که عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن های مهر بدون مشکل حقوقی تا پایان امسال بسته می شود

پرونده مسکن های مهر بدون مشکل حقوقی تا پایان امسال بسته می شود