مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 08:332019-08-03سياسي

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت 12 مرداد


بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس این نهاد صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به شرح زیر است: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از رویش های ارزشمند و گرانبهای انقلاب اسلامی محسوب می شود که به امر تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در 12 مرداد ماه سال 1359 تشکیل شد.

فرمایش تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره این نهاد مقدس که فرمودند (شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این سال ها همچنان در خط درست و در صراط مستقیمی حرکت کرده، لحظه ها را شناخته و کار مناسبِ آن لحظه را انجام داده است) سند افتخار و سربلندی این شورا محسوب می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عملکرد 39 ساله خود، افتخار دارد که به دور از گروه بندی های سیاسی و با تکیه بر منویات ولی فقیه زمان، توانسته در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدم های کم نظیری را بردارد که این موضوع، عصبانیت و ناراحتی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را به همراه داشته است.

مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت هدایت های عمار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله جنتی (دام توفیقه)، بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را مبنای فعالیت و برنامه های خود قرار داده و از هیچ کوشش و تلاشی برای گسترش و تعمیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت 12 مرداد

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت 12 مرداد