مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 13:582019-07-30سياسي

اعلام آمادگی رییس صداوسیما برای پوشش مناظره های دانشجویی


رییس سازمان صداوسیما در دیدار با رییس و معاونان جهاد دانشگاهی از آمادگی رسانه ملی برای پوشش مناظره های دانشجویی خبر داد.

- عبدالعلی علی عسکری گفت: فعالیت های دانشجویی نظیر مناظره های علمی هم در بخش های خبری معاونت سیاسی و شبکه خبر قابلیت پوشش دارند و هم ظرفیت شبکه سه و مخاطب جوان آن می تواند در قالب هایی جدید، این فعالیت ها را پوشش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عبدالعلی علی عسکری در نشستی که در آستانه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما با شیب مناسب در حال خیزش به سوی پیشرفته شدن است، از تاریخچه صنعت پیش از انقلاب و عقب ماندگی های کشور تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و جهاد دانشگاهی را نخستین نهاد بنیانگذاری شده در بعد از انقلاب دانست که تاکنون توانسته فعالیت های گسترده ای در زمینه های مختلف در سطح کشور داشته باشد.

او با اشاره به فعالیت 130 گروه ویژه تحقیقاتی در این نهاد دانشگاهی و تنوع فعالیت های آن گفت: عقب ماندگی های کشور می تواند با اتکا به ظرفیت های این نهاد انقلابی رفع شود.

رییس سازمان صداوسیما با بیان جایگاه برتر جهاد دانشگاهی در میان نهادهای دانشگاهی و نقش این نهاد در پیشرفت کشور تصریح کرد: با توجه به تعدد شرکت های دانش بنیان و فعالیت هایشان در کشور جهاددانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی رییس صداوسیما برای پوشش مناظره های دانشجویی

اعلام آمادگی رییس صداوسیما برای پوشش مناظره های دانشجویی