مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 12:042019-07-24پزشكي

کپسول فرشته ، تأیید اصالت فرآورده ندارد


سرپرست اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کپسولی به نام فرشته که در عطاری ها به فروش می رسد، هیچ گونه مجوزی برای تولید، - واردات، توزیع و عرضه از سازمان غذا و دارو نداشته و فاقد هرگونه تایید اصالت فرآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مسعود نساج، اظهار کرد: شهروندان برای تهیه و مصرف هرگونه دارو یا مکمل باید از داروخانه های معتبر، زیر نظر پزشک و مشاوره داروساز اقدام کرده و از خود درمانی و توصیه های غیرعلمی برای درمان بیماری ها جدا خودداری کنند.

وی افزود: طبق گزارش های رسیده مصرف این قرص باعث بروز عوارض جدی و در برخی موارد منجر به بستری شدن مصرف کنندگان در بیمارستان نیز شده است و تبلیغات ماهواره و فضای مجازی با عناوین فریبنده در افزایش یا کاهش وزن در سریع ترین زمان و ادعای گیاهی بودن دروغ است.

سرپرست اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: متأسفانه باید یادآور شد با توجه به نتیجه آزمایش های صورت گرفته و به علت وجود مقادیر زیاد داروهای شیمیایی از جمله کورتون ها، ترامادول و … باعث دریافت پاسخ سریع مصرف کنندگان و در نتیجه مورد استقبال آنان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپسول فرشته ، تأیید اصالت فرآورده ندارد

کپسول فرشته ، تأیید اصالت فرآورده ندارد