مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 07:392019-07-24حوادث

ملکی: مجتمع تجاری در غرب تهران آتش گرفت/ اعزام مأموران آتش نشانی از 7 ایستگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص حادثه آتش سوزی یک مجتمع تجاری در غرب تهران در بلوار کوهک گفت: - سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در غرب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص حادثه آتش سوزی یک مجتمع تجاری در غرب تهران در بلوار کوهک گفت: در ساعت 2 بامداد وقوع یک فقره آتش سوزی گسترده به سامانه آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: از آنجا که حجم تماس های مردمی با سامانه 125 زیاد بود و همه اعلام کرده بودند که آتش سوزی وسیعی در مجتمع تجاری رخ داده است مأموران 7 ایستگاه آتش نشانی به همراه 5 نردبان و تعداد زیادی دستگاه های اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش نشانان ظرف مدت 4 دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشخص شد یک مجتمع تجاری 5 طبقه که در کنار آن یک مجتمع اداری 10 طبقه وجود دارد شعله ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: نمای این ساختمان که از جنس کامپوزیت بود در حال سوختن بود و البته چند مغازه در طبقه اول و پنجم این مجتمع نیز شعله ور شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکی: مجتمع تجاری در غرب تهران آتش گرفت/ اعزام مأموران آتش نشانی از 7 ایستگاه

ملکی: مجتمع تجاری در غرب تهران آتش گرفت/ اعزام مأموران آتش نشانی از 7 ایستگاه