مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 03:082019-07-23ورزشي

امید اسنوکر باز ایرانی برای پیوستن به جمع برترین های چلنج تور حرفه ای


اسنوکرباز ایرانی امیدوار است با نتایج درخشان خود در مسابقه کیواسکول که به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود بتواند به جمع برترین های چلنج تور آزاد حرفه ای بپیوندد.

- امید اسنوکر باز ایرانی برای پیوستن به جمع برترین های "چلنج تور" حرفه ای اسنوکرباز ایرانی امیدوار است با نتایج درخشان خود در مسابقه کیواسکول که به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود بتواند به جمع برترین های چلنج تور آزاد حرفه ای بپیوندد.

امیرسرخوش، ملی پوش پرافتخار ایران با شرکت در مسابقات کیواسکول و با قرار گرفتن بین 56 بازیکن برتر این مسابقات امیدوار است تا در صورت کسب امتیاز لازم شانس حضور بین حرفه ای های جهان را داشته باشد.

سرخوش در گفت و گو با ایسنا، در باره ی مسابقات آزاد تور اسنوکر گفت: 250 نفر از کل جهان در این مسابقات شرکت کرده بودند که 12 نفر آنها به صورت مستقیم به تور حرفه ای ها پیوستند و 56 نفر برتر دیگر در طول امسال 10 مرتبه با هم مسابقه می دهند که 2 نفر از نفرات برتر به تور حرفه ای ملحق می شوند.

او در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون هزینه های این سفر را تقبل می کند، پاسخ داد: هزینه های تور های آزاد برعهده فدراسیون نیست و تمامی هزینه را از جیب خود خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید اسنوکر باز ایرانی برای پیوستن به جمع برترین های چلنج تور حرفه ای

امید اسنوکر باز ایرانی برای پیوستن به جمع برترین های چلنج تور حرفه ای