مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 23:492019-07-23دانش

شرکت 15 درصد از دانشجومعلمان دختر فرهنگیان در اردوی جهادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، مهدیه کاظمی با اشاره به حضور دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان همدان در اردوی جهادی تابستان اظهار کرد: - مسوول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان از شرکت بیش از 15 درصد از دانشجومعلمان دختر این دانشگاه در اردوی جهادی تابستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، مهدیه کاظمی با اشاره به حضور دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان همدان در اردوی جهادی تابستان اظهار کرد: بیش از 15 درصد از دانشجو معلمان دختر پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان در اردوی جهادی تابستان شرکت می کنند.

وی زمان آغاز اردوی جهادی دانشجومعلمان را از دوم مردادماه دانست و گفت: این برنامه تا 9 مردادماه با حضور بی سابقه دانشجو معلمان دختر نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

مسوول بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر همدان بیان کرد: 60 نفر از دانشجو معلمان در این اردوی جهادی شرکت می کنند که امسال برای نخستین بار شاهد استقبال خوب دانشجویان دختر از حضور در این اردو جهادی هستیم.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی همچنین چهار طلبه خواهر تیم را همراهی خواهند کرد، افزود: این خواهران از طلاب قوی و توانمند حوزه انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 15 درصد از دانشجومعلمان دختر فرهنگیان در اردوی جهادی

شرکت 15 درصد از دانشجومعلمان دختر فرهنگیان در اردوی جهادی