مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 18:092019-07-23سياسي

برخی ائمه جمعه در بزنگاههای انقلاب ساکت هستند


دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه بنده در این دیدار این حدیث امام علی (ع) را که هر کس ساکت است برادر کسی است که به باطل رضایت داده را به فضای ائمه جمعه سراسر کشور تعمیم دادم، - دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: برخی ائمه جمعه در بزنگاههای انقلاب ساکت هستند و این سکوت را در رابطه با CFT، پالرمو، برجام و مفاسد اقتصادی شاهد بودیم.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه بنده در این دیدار این حدیث امام علی (ع) را که هر کس ساکت است برادر کسی است که به باطل رضایت داده را به فضای ائمه جمعه سراسر کشور تعمیم دادم، گفت: بنده گفتم ممکن است ائمه جمعه ای باشند که خودشان فاسد نیستند، اما با سکوتشان راه باز کن تخلف می شوند و یا اینکه ممکن است خودشان هم مصلح باشند، اما جلوی هر نوع فعالیت انقلابی و اصلاح گرایانه را بگیرند.

این ویژگی افرادی است که در تمام اتفاقات خنثی و ساکت عمل می کنند و در برابر موضوعات مهم کشور و در بزنگاه های انقلاب مثل CFT، پالرمو، برجام و مفاسد اقتصادی ساکت هستند.

صبوری افزود: حرف ما به رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور این بود که در انتصاب های خود دقت لازم را داشته باشد و افرادی را انتخاب کند که حداقل دارای سابقه مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ائمه جمعه در بزنگاههای انقلاب ساکت هستند

برخی ائمه جمعه در بزنگاههای انقلاب ساکت هستند