مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 18:082019-07-23اقتصادي

فرماندار:
 نگرانی مردم قرچک درباره اُفت فشار آب باید برطرف شود


دغدغه برخی مردم این شهرستان نسبت به اُفت فشار و قطعی آب به حق است و مسئولان موظفند نگرانی مردم در این خصوص را برطرف کنند.

- فرماندار: نگرانی مردم قرچک درباره اُفت فشار آب باید برطرف شود فرماندار شهرستان قرچک گفت: دغدغه برخی مردم این شهرستان نسبت به اُفت فشار و قطعی آب به حق است و مسئولان موظفند نگرانی مردم در این خصوص را برطرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، بهمن خطیبی عصر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت آب شرب شهرستان قرچک افزود: بارندگی های اول فصل امسال باعث ایجاد این تصور اشتباه بین مردم شده که در تابستان مشکلی به اسم کمبود آب وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تأمین آب از منابع زیرزمینی، افزایش بی سابقه دمای هوا و به تبع آن افزایش بیش از حد مصرف آب باعث شده مشکلاتی در حوزه آب شهرستان در خصوص قطع و اُفت فشار آب به وجود آید.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: در کنار تأمین آب از منابع آب زیرزمینی روزانه 266 لیتر بر ثانیه آب از محل حق آبه سد ماملو به شهرستان قرچک اختصاص یافته که این امر تا حدودی از مشکلات این شهرستان کاسته است.

خطیبی با اشاره به لزوم توجه ویژه به اجرای طرح فاضلاب شهری قرچک اظهار کرد: هرچند اجرای این پروژه تا اوایل امسال با سرعت خوبی در حال پیگیری بود ، ولی اخیراً اجرای این طرح مهم به کندی پیش می رود و لازم است مسئولان آبفای استان برای تسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار:
 نگرانی مردم قرچک درباره اُفت فشار آب باید برطرف شود

فرماندار:
 نگرانی مردم قرچک درباره اُفت فشار آب باید برطرف شود