مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 17:482019-07-23سياسي

جنیدی و رییس قوه قضاییه دیدار کردند


نقش معاونت حقوقی ریاست جمهوری در قانونمداری بسیار زیاد است.

- حجت الاسلام رییسی گفت: نقش معاونت حقوقی ریاست جمهوری در قانونمداری بسیار زیاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون حقوقی رییس جمهور و مدیران این معاونت با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی دیدار و گفت وگو کردند.

رییس قوه قضاییه در این دیدار با بیان اینکه معاونت حقوقی ریاست جمهوری نقش زیادی در قانونمنداری دارد، گفت: دولت و دولتمردان باید راهبر و نگهبان قانون باشند و هر چه شما بر قانونمداری تاکید کنید، از آن استقبال می کنیم.

رییسی با اشاره به اینکه تنقیح قوانین یکی از زمینه های مشترک فعالیت قوه قضاییه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری است، افزود: حجم قوانین کشور بسیار زیاد است و یکی از کارهای مهم انجام دقیق و سریع تر تنقیح است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه عمیقا باور دارم که اختلافات دستگاه های اجرایی باید در خود قوه مجریه حل و فصل شود، اظهار کرد: در تمام دوران مسئولیت های مختلفی که در قوه قضاییه داشتم، در عمل پیگیر ارجاع موضوع حل و فصل اختلافات دستگاههای اجرایی به خود قوه مجریه بوده ام و در مسئولیت جدید نیز به طور جدی پیگیر و حامی این سیاست هستم.

وی با اشاره به بخشی از سخنان جنیدی مبنی بر اینکه تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری مشکل مشترک هر سه قوه است، با بیان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنیدی و رییس قوه قضاییه دیدار کردند

جنیدی و رییس قوه قضاییه دیدار کردند