مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 15:242019-07-23فرهنگي

آغاز اجرای «در میان آب ها» در کارگاه نمایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش درمیان آب ها به کارگردانی سامره رضایی دوشنبه شب 31 تیر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر، - اجرای نمایش در میان آب ها به کارگردانی سامره رضایی در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش درمیان آب ها به کارگردانی سامره رضایی دوشنبه شب 31 تیر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر، تلویزیون، سینما و عکاسی در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

سامره رضایی طراح و کارگردان نمایش در میان آب ها پس از پایان اجرای اول این اثر نمایشی ضمن قدردانی از حضور مخاطبان در اولین اجرای نمایش بیان کرد: امروز اگرچه روز اول اجرای نمایش ما بود و ما به دلیل فرصت کم حتی اجرای ژنرال هم نداشتیم، اما بسیار خوشحالم که در حضور شما تماشاگران فهیم تئاتر شاهد اجرایی بودیم که با حضور شما عزیزان حال و هوای دیگری داشت.

وی ضمن تقدیم اجرای اول نمایش به سجاد افشاریان بیان کرد: امروز ما علاوه بر حضور شما عزیزان مفتخر به میزبانی مجید سعیدی یکی از هنرمندان تاثیرگذار حوزه عکاسی هستیم که با حضور مستمر خود در کشور افغانستان نقش بسیار مهمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای «در میان آب ها» در کارگاه نمایش

آغاز اجرای «در میان آب ها» در کارگاه نمایش