مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 12:582019-07-23اقتصادي

استقبال گردشگران از تورهای قسطی بدون ضامن


بعد از نوسانات اقتصادی و رکود چشم گیر سفرهای خارجی و سخت گیری هایی که در ارتباط با پرداخت عوارض خروج از کشور صورت گرفت، شرایط سفر برای خانواده های ایرانی سخت شد و قدرت خرید تورهای خارجی پایین آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کایت، تجربه ثابت کرده که به هنگام شرایط سخت برد با ایده های نابی هست که بتواند بازار را متحول کند.

در این شرایط نامطلوب گردشگری نیز، استارتاپ های خوش فکری چون استارتاپ کایت، شرایط تورهای خارجی اقساطی را مهیا کردند تا علاقه مندان به سفرهای خارجی با هر بودجه و شرایطی که دارند بتوانند مانند گذشته به مقاصد خارجی سفر کنند.

مدیر روابط عمومی سایت کایت، پیرامون شرایط استفاده از تورهای قسطی افزود: شرایط خرید تور به صورت قسطی، فرصت ویژه ای برای کسانی است که امکان پرداخت نقدی هزینه سفر را ندارند، و به این روش می توانند به همراه اعضای خانواده خود سفر کنند و هزینه آن را در ماه های بعد پرداخت کنند.

خصوصاً عدم نیاز به ضامن و امکان خرید تور تنها با چند برگه چک جذابیت ویژه ای را به وجود آورده است.

ورود به سایت خرید قسطی تور شرایط اقساط شامل چه تورهایی می شود؟ این سوال متداولی است که در مورد تورهای اقساط می شود؛ برخی افراد بر این باورند که تنها مسافران تورهای خارجی می توانند از شرایط اقساط برخوردار شوند! در صورتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گردشگران از تورهای قسطی بدون ضامن

استقبال گردشگران از تورهای قسطی بدون ضامن