مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 12:432019-07-23اقتصادي

قیمت گوشت هنوز متعادل نیست/کمک کنیم پرونده های قاچاق حل وفصل شود


رییس جمهور تلاش مضاعف در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در سال رونق تولید، برای بهبود شرایط تولید در کشور ضروری و بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد که باید از همه ابزارهای فنی لازم بویژه فناوری های جدید از جمله استارتاپ ها برای کنترل و مقابله با قاچاق کالا و ارز بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن قدردانی از تلاش های وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهارداشت: در شرایط تحریم ، باید مراقبت فراوانی در هزینه و مصرف دقیق ارزی داشته باشیم که با زحمت بسیار بدست می آید.

رییس جمهور همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی، بانک مرکزی، قوه قضاییه ، وزارت اطلاعات و گمرکات به عنوان مبارزان خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نام برد و با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه درمورد ردیابی و کنترل واردات و صادارت کالا در کشور، خاطرنشان کرد: امروز ابزار فنی لازم برای نظارت و کنترل در همه زمینه ها وجود دارد، البته ممکن است هنوز برخی نواقص و یا ناهماهنگی ها در این زمینه وجود داشته باشد که برای رفع آنها باید تلاش شود.

روحانی تکمیل و راه اندازی سامانه کنترلی تا پایان سال 98 را مورد تاکید قرار داد و افزود: کار مبارزه با قاچاق باید به صورت سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت هنوز متعادل نیست/کمک کنیم پرونده های قاچاق حل وفصل شود

قیمت گوشت هنوز متعادل نیست/کمک کنیم پرونده های قاچاق حل وفصل شود