مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 11:342019-07-23سياسي

توضیحات کاتب درباره سلب عضویت رحیمی از هیئت رییسه مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کاتب، رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس برای سلب عضویت علیرضا رحیمی، - رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در خصوص سلب عضویت یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کاتب، رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس برای سلب عضویت علیرضا رحیمی، عضو هیئت رییسه مجلس اظهار داشت: 29 نفر از نمایندگان مجلس در رابطه از سوال آقای رحیمی از وزیر دفاع تقاضای سلب عضویت وی به کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس را داشتند.

وی افزود: طبق آیین نامه اگر 25 نفر از نمایندگان مجلس تقاضا کنند که هر یک از اعضای هیئت رییسه به تعهدات خود عمل نکرده طبق قانون سه روز وقت داریم هیئتی مرکب از اعضای تمام روسای کمیسیون های تخصصی به همراه اعضای کمیسیون آیین نامه و سه نفر از اعضای امضا کننده به عنوان نمایندگان منتخب سلب عضویت تشکیل دهیم.

کاتب تصریح کرد: پس از آن آقای رحیمی موظف است ظرف 10 روز دفاعیات خود را در این هیئت مطرح کند و پس از این دفاعیات روسای کمیسیون های تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات کاتب درباره سلب عضویت رحیمی از هیئت رییسه مجلس

توضیحات کاتب درباره سلب عضویت رحیمی از هیئت رییسه مجلس