مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 11:332019-07-23دانش

اعلام رشته های جدید برای پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام کدرشته محل های جدید برای به آزمون دکتری سال 98 خبر داد و گفت: داوطلبان آزمون دکتری که در رشته های جدید برای مصاحبه معرفی شده اند، - می توانند از امروز فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پیرو اطلاعیه 13 خرداد 98 درباره پذیرش دانشجو از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم در رشته های جدید آزمون دکتری تخصصی سال 98 با توجه به تایید کدرشته های جدید از سوی شورای گسترش وزارت علوم پس از چاپ دفترچه، اطلاع رسانی لازم به داوطلبان واجد شرایط انجام شد.

وی در ادامه افزود: سازمان سنجش آموزش کشور وضعیت علمی داوطلبان واجد شرایط را بررسی کرده و افرادی که حد نصاب نمره علمی لازم را دارا بودند به منظور شرکت در مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذی ربط دعوت شدند و به تمام داوطلبان به طریق مقتضی اطلاع رسانی شد.

دکتر توکلی اظهار کرد: در صورتی که داوطلبان در مرحله مصاحبه رشته های مربوط شرکت نموده باشند و کدرشته محل های موجود را در فرم انتخاب رشته در اولویت این انتخاب رشته درج کرده باشند، از آنها دعوت می شود تا از طریق اطلاعیه ای که امروز سه شنبه اول مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام رشته های جدید برای پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98

اعلام رشته های جدید برای پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98