مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 08:182019-07-23فرهنگي

جشنواره توانمندی عشایر اردبیل در شورابیل


مدیر کل امور عشایری استان اردبیل از برگزاری چهارمین جشنواره توانمندی های عشایر استان اردبیل در شورابیل همزمان با هفته اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معرفت آذری در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره در اردبیل اظهار کرد: در این جشنواره تلاش می کنیم تا میراث غنی جامعه عشایری استان را در بخش های مختلف معرفی کنیم تا عشایر ایل شاهسون و طوایف و ایلات زیرمجموعه آن معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره که همراه با برپایی توانمندی های جامعه عشایری در بخش های تولید محصولات دامی، زراعی و صنایع دستی خواهد بود، زندگی ساده عشایر به خوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر کل امور عشایری استان اردبیل افزود: در سال رونق تولید جامعه عشایری استان اردبیل با مجموعه تولیداتی که در حوزه های مختلف به ارزش 20 هزار میلیارد ریال دارد، قادر است به تحول و تحرک اقتصادی استان و حتی کشور کمک کند که در این زمینه باید حمایت ها و همراهی لازم را با این جامعه توانمند انجام دهیم.

آذری ادامه داد: این جشنواره سوم مرداد ماه در مجتمع شورابیل برگزار خواهد شد که انتظار می رود با تعامل دستگاه های مختلف به ویژه در بخش گردشگری و فرهنگی بتوانیم این رویداد را که همزمان با هفته اردبیل خواهد بود به شایستگی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره توانمندی عشایر اردبیل در شورابیل

جشنواره توانمندی عشایر اردبیل در شورابیل