مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 17:482019-07-22حوادث

واکنش وزارت نیرو نسبت به حمله گاندو به دختر بچه سیستانی


در پی انتشار خبر حمله گاندو به دختر بچه روستایی اهل سیستان و بلوچستان، روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی این استان ضمن اظهار هم دردی از وقوع حادثه، - توضیحی را در این باره ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر، خبر تلخ حمله گاندو (تمساح پوزه کوتاه) به دختر بچه 10 ساله حین تهیه آب از یک برکه در منطقه کشاری شهرستان سرباز در رسانه ها منتشر شد؛ این خبر برای مردم و افکار عمومی ناگوار و متاثرکننده بود، اما نکته نادرست این روایت، تمرکز برخی رسانه ها در این اتفاق درباره علت حادثه یعنی تهیه آب آشامیدنی توسط دختر بچه از برکه آب بود.

در توضیح وزارت نیرو تأکید شده، تمامی 9 روستای واقع در منطقه کشاری دارای شبکه آبرسانی بوده و آب آشامیدنی آنها از طریق مجتمع آبرسانی روستایی تامین می شود.

در این جوابیه آمده است: تعداد 9 روستای منطقه کشاری در قالب یک مجتمع آبرسانی روستایی واقع در هفت کیلومتری روستای مولا آباد (چاه) با 227 خانوار و 85 اشتراک تأمین آب می شوند.

در سال های قبل تمامی خطوط عملیات اجرایی شامل خطوط انتقال و شبکه توزیع و همچنین سامانه کلریناتور جهت بهداشتی نمودن آب مورد نیاز احداث شده و هم اکنون تمامی تاسیسات موردنیاز جهت آبرسانی به روستاهای مجتمع مذکور در مدار بهره برداری بوده و مردم منطقه از آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت نیرو نسبت به حمله گاندو به دختر بچه سیستانی

واکنش وزارت نیرو نسبت به حمله گاندو به دختر بچه سیستانی