مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:532019-07-22اقتصادي

به دفتر مشق کاغذ دولتی نمی دهند


رییس اتحادیه صحاف شهرستان تهران با بیان اینکه وزارت ارشاد برای تولید دفتر مشق کاغذ در اختیار واحدهای تولیدی قرار نمی دهد، گفت: فرآیند تولید دفتر مشق از چند ماه گذشته آغاز شده و پیش بینی ها بر آن است که بازار با کمبودی مواجه نخواهد بود اما قیمت تمام شده .

- رییس اتحادیه صحاف شهرستان تهران با بیان اینکه وزارت ارشاد برای تولید دفتر مشق کاغذ در اختیار واحدهای تولیدی قرار نمی دهد، گفت: فرآیند تولید دفتر مشق از چند ماه گذشته آغاز شده و پیش بینی ها بر آن است که بازار با کمبودی مواجه نخواهد بود اما قیمت تمام شده محصولات رشد قابل توجهی داشته است.

جلیل غفاری رهبر در گفت وگو با ایسنا، گفت: اعضای اتحادیه صحاف شهرستان تهران انواع دفتر مشق، دفتر روزنامه و انواع سررسید را تولید می کنند که از ابتدای اردیبهشت ماه برنامه طراحی و تولید را در دستور کار خود قرار می دهند.

رییس اتحادیه صحاف شهرستان تهران با بیان اینکه اوج کار تولید دفتر مشق در مردادماه است، خاطرنشان کرد: از میانه مردادماه کار عرضه دفتر مشق آغاز می شود که با توجه به شرایط بازار مواد اولیه، قیمت محصول نهایی نسبت به سال گذشته رشد خواهد داشت.

وی ادامه داد: با ایجاد مشکلاتی در بازار کاغذ، اتحادیه رایزنی و درخواست هایی از وزارت ارشاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته که متأسفانه وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دفتر مشق کاغذ دولتی نمی دهند

به دفتر مشق کاغذ دولتی نمی دهند