مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:292019-07-22اقتصادي

تولید درکشور به دلیل مشکلات ساختاری اقتصاد سودآور نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حسن فروزان فرد در رابطه با موانع پیش روی کسب و کار کشور در شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: اگرچه در شرایط خاص اقتصادی قرار دادیم، - رییس کمیسیون مبارزه با فساد و حمایت قضایی اتاق تهران با اشاره به مشکلات پیش روی کسب و کار گفت: مکانیزم های اقتصاد کلان در طول 40 سال گذشته نتوانسته پیام مثبتی را به فعالان اقتصادی برای توسعه در حوزه سرمایه گذاری عمومی ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حسن فروزان فرد در رابطه با موانع پیش روی کسب و کار کشور در شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: اگرچه در شرایط خاص اقتصادی قرار دادیم، اما مشکلاتی که در فضای فعلی اقتصاد کشور وجود دارد تنها ناشی از شرایط فعلی نیست و اقتصاد ما با مشکلات ساختاری که از گذشته به آن پرداخته نشده همراه است.

رییس کمیسیون مبارزه با فساد و حمایت قضایی اتاق بازرگانی تهران افزود: به واسطه همین مشکلات ساختاری تولید سود آور نیست و این موضوع ارتباط به تحریم ها و گرفتاری های جدید ندارد.

وی با بیان اینکه تحریم ها بی تاثیر نیست، گفت: متاسفانه در اقتصاد کشور عنصری که فعالان بخش های خصوصی را به سمت تولید و ایجاد ارزش افزوده سوق دهد وجود ندارد و ثروت در اقتصاد ایران از طریق سوداگری در بازار های ارز و سکه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید درکشور به دلیل مشکلات ساختاری اقتصاد سودآور نیست

تولید درکشور به دلیل مشکلات ساختاری اقتصاد سودآور نیست