مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 06:182019-07-22سياسي

آنجا که غواص هم قربانی سواحل ناامن رودخانه می شود


فرماندار شوشتر با اشاره به لزوم ایمن سازی سواحل در محدوده خارج از شهر، گفت: استفاده از ظرفیت های برون سپاری در چنین موردی استقبال نیست و باید با ایجاد امنیت فیزیکی از شنا کردن مردم در این نقاط جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسین پنبه دانه پور در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی زنان و سلامت خوزستان که روز یکشنبه(30 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال، پنج نفر در شوشتر غرق شدند که تنها یک نفر از این تعداد در رودخانه غرق شد و چهار نفر دیگر در کانال های آبیاری تحت حفاظت شرکت های کشت و صنعت نیشکر کارون و امام خمینی غرق شدند.

وی افزود: در شوشتر بیشترین سواحل رودخانه در محدوده داخل و بیرون از شهر وجود دارد و مردم از سراسر استان خوزستان به این شهرستان و دزفول سفر می کنند.

گاهی در یک شب 12 هزار نفر در یک ساحل حضور پیدا می کنند که این امر ضرورت برنامه ریزی در این زمینه را بیشتر می کند.

پنبه دانه پور گفت: بخشی از مدیریت سواحل به امنیت فیزیکی سواحل برمی گردد و با ایجاد دست اندازهایی می توانیم از ورود مردم به کنار سواحل جلوگیری کنیم.

فرماندار شوشتر با اشاره به وجود یکی دو نقطه حادثه خیز در محدوده خارج از شهر تصریح کرد: سال گذشته زیر پل کابلی که در خارج از محدوده شهر است، یک نفر غرق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنجا که غواص هم قربانی سواحل ناامن رودخانه می شود

آنجا که غواص هم قربانی سواحل ناامن رودخانه می شود