مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 17:232019-07-21سياسي

حضور فرمانده نیروی هوافضا سپاه در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه از حضور فرمانده نیروی هوا فضا سپاه در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس خبر داد، عنوان کرد: - وی گزارشی از فعالیت های هوا فضا و سپاه به خصوص در بحث دفاعی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

میرحمایت میرزاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از وزیر علوم اولین موضوع مورد بررسی جلسه امروز کمیسیون بود، آقایان داداشی، پورحسین، پوربافرانی (به نمایندگی از 10 نفر)، شیران خراسانی، امینی فرد سوالاتی داشتند که انصراف دادند و مطرح نشد.

وی افزود: تنها سوالی که مطرح شد سوال آقای نصرالله پژمانفر در خصوص نحوه و شاخصه مصاحبه آزمون دکترا بود و مقرر شد آقای وزیر در مدت دو هفته شاخصه هایی را در این باره به دانشگاه ها ابلاغ کنند، شاخصه ها به گونه ای باشد که در مصاحبه قابل اندازه گیری باشد و بتوان بر اساس آن به معترضین پاسخ داد .

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرحی در خصوص مشارکت عمومی و خصوصی به عنوان کمیسیون فرعی و طرحی در خصوص استخدام مهندسین نوسازی مدارس به عنوان کمیسیون اصلی به ما ارجاع شده بود، این دو طرح به همراه طرحی با عنوان الحاق یک تبصره به قانون مدارس غیر انتفاعی در خصوص اصلاح نام مدارس مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرمانده نیروی هوافضا سپاه در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس

حضور فرمانده نیروی هوافضا سپاه در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس