مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 17:132019-07-21فرهنگي

نقد خشونت، در حد فاصل روشنی و تاریکی


واپسین برنامه ی نمایش فیلم های مستند که با همکاری کانون فیلم خانه سینما و انجمن کارگردانان سینمای مستند برگزار می شود، به نمایش فیلم «دم صبح» ساخته ی محسن استادعلی اختصاص داشت.

- واپسین برنامه ی نمایش فیلم های مستند که با همکاری کانون فیلم خانه سینما و انجمن کارگردانان سینمای مستند برگزار می شود، به نمایش فیلم دم صبح ساخته ی محسن استادعلی اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه که شامگاه شنبه بیست و نهم تیرماه در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار شد، ابتدا مستند مورد بحث به نمایش درآمد و سپس نشست پرسش و پاسخ با حضور سازنده ی این فیلم برگزار شد.

در ابتدای جلسه، محسن استادعلی در پاسخ به پرسش مصطفی شیری (مجری برنامه)درباره ی نحوه ی آشنایی خود با شخصیت محوری این فیلم گفت: حدود هشت سال پیش، زمانی که درگیر ساخت مستند سکوت درباره ی قتل های خانوادگی بودم با شخصیت اصلی این فیلم آشنا شدم و احساس کردم ماجرای زندگی او قابلیت ساخته شدن در قالب یک فیلم مستقل را دارد.

استادعلی که این روزها به عنوان رییس انجمن کارگردانان سینمای مستند فعالیت دارد هم چنین گفت: تصویربرداری و تحقیق درباره ی فراز و نشیب زندگی این شخصیت حدود چهارده ماه طول کشید و دم صبح سرانجام آماده ی نمایش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد خشونت، در حد فاصل روشنی و تاریکی

نقد خشونت، در حد فاصل روشنی و تاریکی