مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 14:392019-07-21دانش

الکامپ امسال شاهد تنوع چشمگیری از ایده ها است / فعالیت 23 هزار استارت آپ در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در بازدید از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان حاضر در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به فعالیت 23 هزار استارت آپ در کشور، گفت: تنوع ایده ها یکی از اصلی ترین وجوه تمایز نمایشگاه الکامپ امسال با سال های گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در بازدید از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان حاضر در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، گفت: از 5 سال پیش بخش استارت آپ ها به نمایشگاه الکامپ اضافه شد که در این نمایشگاه مراحل رشد و توسعه این شرکت ها و استارت آپ ها به خوبی قابل مشاهده است.

این شرکت ها و استارت آپ ها مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته اند.

ستاری افزود: استارت آپ ها تنها در حوزه آی سی تی فعالیت نمی کنند بلکه در حوزه های مختلف علمی مانند نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و .

هم فعال هستند.

به طور مثال امروز از یکی از بزرگ ترین استارت آپ های حوزه بیوتکنولوژی بازدید داشتیم که از مدل توسعه ای و فعالیت های بزرگ آن شگفت زده شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکامپ امسال شاهد تنوع چشمگیری از ایده ها است / فعالیت 23 هزار استارت آپ در کشور

الکامپ امسال شاهد تنوع چشمگیری از ایده ها است / فعالیت 23 هزار استارت آپ در کشور