مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 12:382019-07-21دانش

اجرای سالانه 1800 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی


معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از دستاوردها و آخرین یافته های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بازدید کرد.

- معاون پژوهش جهاد دانشگاهی در بازدید از دستاوردهای واحد آذربایجان غربی خبر داد اجرای سالانه 1800 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از دستاوردها و آخرین یافته های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا پور عابدی از آخرین دستاوردها و یافته های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و مجموعه گروه های پژوهشی شیمی متابولیت ثانویه گیاهان دارویی، گروه مدیریت کسب و کار ، آزمایشگاه های تحقیقاتی، مرکز کشت بافت و رویان گیاهی، گلخانه ها و مزرعه گیاهان دارویی و سایر اختراعات و ابتکارات جهاد دانشگاهی این استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید دکتر پور عابدی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی سالانه در حدود 1800 طرح پژوهشی در قالب کارفرمایی و داخلی در دست اجرا دارد، اظهار کرد: 80 درصد این طرح ها دارای کارفرما بوده و بر رفع نیاز ها و چالش های موجود متمرکز شدند.

وی با اشاره به شرایط و تحریم های ظالمانه دشمن که کشور را تحت تاثیر قرار داده است، به بخشی از فعالیت های حوزه پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سالانه 1800 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی

اجرای سالانه 1800 طرح پژوهشی در جهاد دانشگاهی