مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:442019-07-21دانش

6 دانشجوی دختر دانشگاه پیراپزشکی فردوس در اردوی جهادی روستای خانیک شرکت کردند


فاطمه عبیری، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه پیراپزشکی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه اردوی تابستان 98 این گروه در روستای خانیک برگزار شد، - مسئول گروه جهادی شهید چمران دانشگاه پیراپزشکی فردوس گفت: اردوی جهادی ما در روستای خانیک و با حضور 6 دانشجوی دختر و با برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی برگزار شد.

فاطمه عبیری، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه پیراپزشکی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه اردوی تابستان 98 این گروه در روستای خانیک برگزار شد، گفت: در این اردو که با اهداف فرهنگی و آموزشی برگزار شده بود، اولین برنامه ما آماده سازی هیات برای برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) بود.

عبیری با بیان اینکه برگزاری ورزش صبحگاهی و کلاس آموزشی زبان انگلیسی بخشی دیگر از برنامه های این اردوی جهادی بود، افزود: کلاس تقویتی ریاضی و آموزش نقاشی با محوریت مسائل بهداشتی برای بچه ها برگزار کردیم و تلاش کردیم همزمان با سرگرم کردن کودکان، مسائل بهداشتی را به آنان آموزش دهیم.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه پیراپزشکی فردوس بیان کرد: بخشی از این اردو به آموزش اریگامی و داستان نویسی سپری شد و همچنین به کودکان و نوجوانان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دانشجوی دختر دانشگاه پیراپزشکی فردوس در اردوی جهادی روستای خانیک شرکت کردند

6 دانشجوی دختر دانشگاه پیراپزشکی فردوس در اردوی جهادی روستای خانیک شرکت کردند