مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:292019-07-21سياسي

آزادسازی نفتکش ایرانی از بندر جده عربستان / کار انگلیسی ها دزدی دریایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز عملیات ایمنی اضطراری درباره کشتی ایرانی که در بندر جده عربستان توقیف بود، - آزادسازی نفتکش ایرانی از بندر جده عربستان / کار انگلیسی ها دزدی دریایی است وزیر راه و شهرسازی گفت: نفتکش ایرانی که در بندر جده عربستان متوقف بود روز گذشته به سمت آب های خلیج فارس حرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز عملیات ایمنی اضطراری درباره کشتی ایرانی که در بندر جده عربستان توقیف بود، اظهار داشت: این کشتی روز گذشته با پیگیری های ویژه از طرف سازمان بنادر و دریانوردی رفع مزاحمت شد و ساعت 15:6 دقیقه روز گذشته بندر جده اجازه داد این نفتکش خارج شود.

وی اضافه کرد: این نفتکش با دو یدک کش به سمت خلیج فارس می آید تا وارد آب های ایران شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما با زحمات زیادی از سوی دشمن مواجه بوده ایم، اما شرکت های هواپیمایی و کشتیرانی مهارت بالایی در این حوزه ها دارند.

* جزییات توقیف نفتکش انگلیس در تنگه هرمزاسلامی بیان کرد: کشتی انگلیسی در تنگه هرمز در کریدوری که مخصوص خروج بوده است ورود می کرده است ضمن آنکه آلایندگی داشته و سیستم راداری خود را خاموش کرده بود که این موارد خطرساز بوده است که سازمان بنادر در خواست کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی نفتکش ایرانی از بندر جده عربستان / کار انگلیسی ها دزدی دریایی است

آزادسازی نفتکش ایرانی از بندر جده عربستان / کار انگلیسی ها دزدی دریایی است