مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 10:232019-07-21اجتماعي

مازندران؛ 126 روز پس از سیل + فیلم


پس از بارش شدید باران طی چند روز که از 27 اسفند ماه 97 در مازندران شروع شد و با ریزش و رانش فراوان در جاده ها و راه های ارتباطی بین روستاها همراه بود، - شاهد سیلاب در برخی نقاط این استان بودیم و با وجود گذشت حدود 126 روز از این واقعه، همچنان برخی از مشکلات، وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت نزدیک به 4 ماه از سیل مازندران که روستاها و برخی شهرهای این استان را دچار چالش کرد و با آسیب های زیادی همراه بود، همچنان عملیات عمرانی منازل و راه ها ادامه دارد.

مازندران استانی پر بارش است و روند بازسازی و ساخت منازل تخریب شده باید تا آغاز فصل بارندگی به اتمام برسد اما این در حالیست که ساخت منازل مسکونی و بهره برداری از آن با کندی پیش می رود و این موضوع یکی از مهمترین دغدغه های مردم روستاهای سیل زده مازندران است.

7 هزار و 500 واحد مسکونی درگیر سیل در مازندران محمد خانی نوذری مدیرکل بنیاد مسکن مازندران در گفت وگو با ایسنا مازندران، با بیان اینکه در تاریخ 27 اسفند ماه سال گذشته شاهد بارندگی شدید در این استان بوده که منجر به سیل شد، اظهار کرد: این سیلاب باعث شد حدود 7 هزار و 500 واحد مسکونی در مازندران دچار آسیب شوند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله واحدهای آسیب دیده شناسایی و به بانک های عامل معرفی شد، تصریح کرد: درحال حاضر نزدیک به 26 میلیارد تومان کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران؛ 126 روز پس از سیل + فیلم

مازندران؛ 126 روز پس از سیل + فیلم